Mgaywa Magafu
29 Gennaio 2010 Dear Giacomo, I am writing to inform you that I have just received the replacement suitcase that send me. Thank you for your kind service. I am satisfied. Regards, Mgaywa Magafu
Deborah Casagrande
18 Gennaio 2010 Confermo, grazie per la sua squisita gentilezza e professionalità .
jessica polsky
17 Gennaio 2010 Caro Giacomo, Grazie della tempestiva risposta e cura della nostra richiesta. Questa valigia va bene come sostituzione, e quindi possiamo procedere con la spedizione. Ci faccia sapere come organizzarci meglio per la consegna. A presto, J. Polsky
Carolina Garuti
13 Gennaio 2010 Gentile Sig. Giacomo Valigeria Serra, le valigie sono arrivate ieri mattina in perfetto orario . La valigia sostitutiva e' equivalente con anche qualcosa di meglio sia nel materiale che la rende piu' leggera, sia nella chiusura piu' moderna veramente adatta ai viaggi intercontinentali. Percio' mia figlia Camilla in partenza fra pochi giorni per Los Angeles, insieme all'inseparabile multicolr Benetton portera' con molto piacere anche questa valigia so light weight......so easy to move....so easy to travel....... very extreme lightness by Roncato & Valigeria Serra to Air France !!!!!!!!!!!!!!! Grazie mille per l'ottimo servizio, thank you so muck !!!!!!!!! Carolina Garuti e Camilla Filigheddu
anna meneguzzo
13 Gennaio 2010 dear Giacomo, I received yesterday my luggage as per agreements and everything was exactly as I expected. I'm writing you as a sign of appreciation for your professionalism and exquisite manners. I believe in feedbacks and I'm truly glad whenever I can give a positive one for it's something rarely happening. Reason why I'm writing in English is I'd like your partners to know how your kind and expert interaction positively impacted on their own Airline Company perception, making me feel cared and well assisted. grazie, anna meneguzzo
Gayane Margaryan
24 Dicembre 2009 Dear Mr. Giacomo and all staff of '' Valigeria Serra'', I would like to thank you most sincerely for the professional and prompt service provided and your kind help offered. I'm very happy with my new luggage, but most of all with your wonderful service, which was incredibly fast, proper and well organised. Thanks to you I'm not disappointed at all for my broken luggage, moreover I will continue choosing Air France and suggest to all my friends. Many thanks once more and wishing all of you Merry Christmas and a very Happy and Jouful New Year!! Best regards, Gayane
Carla Garzela
17 Dicembre 2008 Buona sera Signor Serra, la ringrazio per la risposta.Verrò senz'altro di persona, magari approfittando delle aperture straordinarie in occasione delle fste. Grazie di nuovo e a presto. Carla Ganzerla